loading...
بروبچ ناروا
محمد امین بازدید : 50 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

مدير برنامه‌هاي کريم انصاري‌فرد گفت: او مي‌توانست در تابستان راهي اروپا شود اما همه چيز به پايان فصل موکول شد.


 

محمود فاضلي در خصوص آخرين وضعيت ترانسفر کريم انصاري‌فرد به اروپا اظهار داشت: من در روزهاي گذشته با رويانيان و کريم انصاري‌فرد صحبت‌هايي داشتم و پس از مشورت‌هايي که حتي با گل‌محمدي نيز انجام داديم به اين نتيجه رسيديم که تا انتهاي فصل بهتر است انصاري‌فرد به پرسپوليس کمک کند.

وي افزود: در صورتي که اگر اتفاق خاصي براي ترانسفر انصاري‌فرد در طول نيم‌فصل دوم بيفتد با نظر مديرعامل و مربي اين کار را خواهيم کرد البته فعلاً نظر اين است که او در انتهاي فصل در پرسپوليس بماند.

فاضلي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند انصاري‌فرد دنبال بازار گرمي است، اظهار داشت‌: من به همه مي‌گويم بازارگرمي براي انصاري‌فرد هيچ معنايي ندارد. يک ماه پيش گفتم با توجه به اينکه من با مسئولان، بازيکنان و حتي مديران دورتمند آلمان بسيار نزديک هستم اما او پيشنهادي از اين تيم ندارد انصاري‌فرد در تابستان هم مي‌توانست به اروپا بيايد اما نشد همين الان هم او پيشنهادهاي خوبي دارد اما توافق شده 6 ماه ديگر در پرسپوليس بماند و براي اين بازيکن خوب ايراني نبايد شايعه بازارگرمي درست کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 2,789
  • بازدید کلی : 119,174
  • کدهای اختصاصی
    http://barobachnarava.rozblog.com/