loading...
بروبچ ناروا
محمد امین بازدید : 60 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

عضو کميته فني باشگاه استقلال گفت: در هرمزگان نه کتک خوردم و نه درگير شدم تنها يک جروبحث کوچک بود.‌


 

شاهرخ بياني در خصوص اتفاقات پس از ديدار آلومينيوم و استقلال و اينکه آيا او با ماموران درگير شده است، اظهار داشت: اتفاقا دوستان خيلي به ما محبت داشتند،‌ زماني که مي‌خواستيم به داخل رختکن برويم عده‌اي از افراد متفرقه مي‌خواستند وارد رختکن دو تيم بشوند که ماموران اجازه اين کار را به آنها ندادند.

وي افزود: اتفاقا يکي از ماموران علي اميري را با افراد متفرقه اشتباه گرفته بود که من به آنها گفتم، او معاون باشگاه استقلال است، نه کتک خوردم و نه درگير شدم. مگر کسي جرأت دارد من را بزند؟

عضو کميته باشگاه استقلال در خصوص پيروزي آبي‌پوشان مقابل آلومينيوم، گفت: استقلال خيلي خوب بود و روز به روز هم بهتر مي‌شود. خدا را شکر مي‌کنيم که تماشاگران بازي‌هاي زيبايي از استقلال مي‌بينند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 2,774
  • بازدید کلی : 119,159
  • کدهای اختصاصی
    http://barobachnarava.rozblog.com/