loading...
بروبچ ناروا
khalednarava بازدید : 101 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌هایی که برای اولین‌بار در ویندوز 7 شاهد آن بودیم، قابلیتچسباندن یا در اصطلاح سنجاق کردن (Pin) برنامه‌ها به تسک‌بار (Taskbar) یانوار وظیفه ویندوز 7 است. بدین صورت که کافی است بر روی آیکن برنامه درتسک‌بار، راست کلیک کنید و گزینه Pin this program to taskbarرا انتخابکنید تا در صورت بسته شدن پنجره برنامه، آیکن آن جهت دسترسی سریع‌ترهمواره در تسک‌بار موجود باشد. اما اگر این کار را برای پنجرهComputer و Documentsانجام دهید، عمل سنجاق شدن انجام می‌گیرد. اما وقتی بر روی آیکنمورد نظر کلیک می‌کنیم، به جای پنجره Computer یا Documents، پنجرهLibrariesباز می‌شود. در این ترفند قصد داریم کاری کنیم تا به جای بازشدن پنجره Libraries، پنجره Computer یا Documents باز شود. همچنین نحوهچسباندن سایر پوشه‌های مهم نظیر Control Panel و پوشه‌های دلخواه دیگر را

نیز فرا خواهید گرفت

یکی از قابلیت‌هایی که برای اولین‌بار در ویندوز 7 شاهد آن بودیم، قابلیتچسباندن یا در اصطلاح سنجاق کردن (Pin) برنامه‌ها به تسک‌بار (Taskbar) یانوار وظیفه ویندوز 7 است. بدین صورت که کافی است بر روی آیکن برنامه درتسک‌بار، راست کلیک کنید و گزینه Pin this program to taskbarرا انتخابکنید تا در صورت بسته شدن پنجره برنامه، آیکن آن جهت دسترسی سریع‌ترهمواره در تسک‌بار موجود باشد. اما اگر این کار را برای پنجرهComputer و Documentsانجام دهید، عمل سنجاق شدن انجام می‌گیرد. اما وقتی بر روی آیکنمورد نظر کلیک می‌کنیم، به جای پنجره Computer یا Documents، پنجرهLibrariesباز می‌شود. در این ترفند قصد داریم کاری کنیم تا به جای بازشدن پنجره Libraries، پنجره Computer یا Documents باز شود. همچنین نحوهچسباندن سایر پوشه‌های مهم نظیر Control Panel و پوشه‌های دلخواه دیگر رانیز فرا خواهید گرفت.

 

دوست عزیز لطفا به ادامه

khalednarava بازدید : 60 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

اگرشما صاحب ایمیل یا همان نامه الکترونیکی! هستید مطمئنا نامه های مختلفی از اشخاص یا گروه های مختلف اینترنتی که به تازگی هم رشد چشمگیری داشته‌اند دریافت می کنید. اما امکان دارد بخواهید نامه های دریافتی موجود در صندوق پستی خود را دسته بندی کنید و نامه های مربوط به شخص یا گروهی خاص را به دلیل کثرت یا اهمیت در پوشه ای جدا، بایگانی و دسته بندی کنید.

با این کار می توانید یک نظم مناسب به صندوق پستی خود داده و به راحتی میان نامه های کاری، خانوادگی و تفریحی خود تمایز قائل شوید و همچنین هنگامی که زمان کافی برای مرور کلیه ایمیل ها ندارید می‌توانید به راحتی به پوشه نامه‌های اصلی و مهم خود رفته و آنها را چک کنید یا بلعکس؛ زمانی که وقت آزاد دارید می‌توانید به پوشه نامه‌های تفریحی مراجعه نمایید. در این جا قصد داریم با دسته بندی و نظم بخشیدن به ایمیل ها، علاوه بر افزایش سرعت مرور آنها، از سردرگمی در سیلاب ایمیل های رسیده نیز نجات یابید!

برای این کار:

ابتدا به حساب کاربری خود در یاهو بروید.
اگر از یاهو کلاسیک استفاده میکنید، در قسمت سمت راست یاهو میل، روی Option کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Mail Option را انتخاب کنید اما اگر از یاهو جدید استفاده می‌کنید، در قسمت سمت راست یاهو میل روی Options کلیک کنید و گزینه More Options… را انتخاب کنید.

اکنون که وارد Mail Option شده اید از منو سمت چپ، گزینه Filters را انتخاب کرده و سپس Add Filters را انتخاب کنید.
حال پنجره ای باز می شود که بر اساس نوع فیلتری که می خواهید اعمال کنید گزینه های مختلفی به شما نمایش داده می شود که به توضیح آنها می پردازیم:

Filter Name: در این کادر می توانید نامی برای فیلتر یا دسته مورد نظر انتخابی نمایید.
Sender: در این کادر آدرس توانید ایمیل شخص یا گروهی را که می خواهید آنها را دسته بندی (فیلتر) نمایید وارد نمایید ضمنا این گزینه اصلی‌ترین و پر کاردبردترین گزینه در بین گزینه ها است.

Recipient: در این کادر بر اساس نام گیرنده نامه می توانید ایمیل ها را دسته بندی نمایید و گزینه کم کاربردی می باشد.

Subject: این گزینه یکی از گزینه های اصلی و پر کاردبرد دسته‌بندی می باشد به طوری که اگر در موضوع ایمیل دریافتی، عبارتی مورد نظر باشد آن ایمیل درون دسته بندی قرار خواهد گرفت. ابن گزینه زمانی کاربرد دارد که شما عضو یک سایت شده‌اید و می‌خواهید ایمیل هایی که از آن سایت دریافت می کنید در یک پوشه قرار دهید و این سایت با Subject ها یا موضوع های یکسان اما آدرس های های متفاوت به شما ایمیل می فرستد. شما می توانید موضوع یکی از ایمیل های سایت مذکور را در قسمت Subject ، دقیقا کپی – پیست نمایید تا از این پس هر ایمیلی با هر آدرس ولی با موضوع مورد نظر در پوشه مورد نظر شما قرار گیرد.

Body: در این کادر می توانید عبارتی را مشخص سازید که اگر در متن ایمیل دریافتی باشد آن را در دسته مورد نظر قرار دهد و این گزینه در موارد خاص کاربرد دارد.

در جلوی موارد مذکور یک کادر وجود دارد که به طور پیش فرض روی گزینه Contains تنظیم شده است و به این معنی می باشد که عبارات گفته شده در محتوای ایمیل باشند یا نباشند و یا با آن شروع شود و یا با آن تمام شود که بهترین گزینه حالت پیش فرض آن یعنی Contains می باشد.

Move to Folder: این گزینه نیز همان طور که از نامش پیداست برای تعیین پوشه مورد نظر برای دسته بندی ایمیل هاست به طوری که با کلیک روی منوی کشویی روبروی آن می توانید پوشه مورد نظر را انتخاب نمایید تا ایمیل ها به داخل آن منتقل شوند ولی در صورتی که هنوز پوشه ای نساخته اید با انتخاب گزینه [NewFolder] می توانید پوشه ای جدید تعریف نمایید.

خوب حالا می رسیم به بخش اصلی و شروع دسته بندی ایمیل ها!

ابتدا در قسمت Filter Name نامی برای فیلتر خود انتخاب نمایید.

سپس در یکی از قسمت های Sender- Recipient- Subject- Body آدرس ایمیل یا عبارت مورد را وارد نمایید.
حالا پوشه مورد نظر برای این دسته را انتخاب نمایید؛ اگر این پوشه را قبلا ساخته ‌اید کافی است آن را از قسمت Move to Folder انتخاب نمایید و در غیر این صورت برای ساخت پوشه مذکور، در قسمت Move to Folderگزینه [NewFolder] را انتخاب نمایید و کلید Save Change را بزنید تا پنجره ای باز شود تا نام پوشه را وارد نمایید در حقیقت با این کار نامی برای فیلتر یا دسته خود انتخاب می کنید.
کار تمام است!

اکنون ایمیل هایی که با توجه به نام یا آدرس فیلتر کرده اید به جای آنکه مستقیما در صندوق پستی اصلی شما ظاهر گردد، وارد پوشه مورد نظر شما می‌شود!

مثال: اگر می خواهید ایمیل های دریافتی از سایت مورد نظررا در یک پوشه جداگانه ذخیره نمایید کافی است در بخش Filter Name نام سایت و در بخش Sender آدرس ایمیل سایت را وارد نمایید و در نهایت در بخش Move to Folder گزینه New Folder را انتخاب نموده و پس از فشردن کلید Save Change در پنجره باز شده نام سایت را انتخاب نمایید.

روش سریع تر برای دسته بندی ایمیل ها:

ابتدا به حساب کاربری خود در یاهو بروید.
سپس از منوی سمت چپ پایین تر از Inbox و Contacts گزینه Folder را بیابید و در جلوی آن روی عبارت Add کلیک نمایید.

حالا برای پوشه ایجاد شده، نامی را انتخاب نمایید و یک کلیک روی صفحه ایمیل خود بکنید تا نام ثبت شود.

در نهایت به Inbox رفته و روی ایمیلی را که می خواهید از این پس دسته‌بندی کنید راست کلیک کنید.

در منوی ظاهر شده گزینه Filter Emails Like This… را انتخاب نمایید تا منوی Add Filter ظاهر شود.
کار تمام است! کافی است در منوی ظاهر شده دکمه Save را فشار دهید تا از این پس کلیه ایمیل های فرستاده شده به پوشه ساخته شده هدایت شوند

khalednarava بازدید : 131 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
partition manager

صدها برنامه کاربردی برای پارتیشن‌بندی هارددیسک درون ویندوز وجود دارد اما آیا می‌دانستید درون ویندوز برنامه‌ای برای اینکار وجود دارد که توسط آن می‌توانید بدون نیاز به نصب برنامه جدید اقدام به پارتیشن بندی کنید!؟ شما می‌توانید از این ابزار برای تغییر اندازه، ساخت، ویرایش، حذف و فرمت پارتیشن هارددیسک خود بدون نیاز به پرداخت پول و نصب نرم افزار جدید استفاده کنید.

لطفا مراقب باشید زیرا پارتیشن‌بندی اشتباه برابر است با از دست دادن اطلاعات هارددیسک شما!
دسترسی به برنامه مدیریت دیسک ویندوز
سریع‌ترین روش برای باز کردن این برنامه تایپ partition در نوار جستجوی درون کنترل پنل و یا منوی استارت است و سپس کلیک برروی Create and Format Hard Disk Partitions.
درون برنامه دوقسمت اصلی قابل مشاهده است. بخش بالایی که پارتیشن‌هارا به صورت لیست نشان می‌دهد و بخش زیرین آن که هر پارتیشن بصورت گرافیکی نمایان می‌باشد.
تغییر اندازه پارتیشن
برای تغییر اندازه یک درایو برروی پارتیشن مورد نظر کلیک راست کنید و Extend Volume یا Shrink Volume را انتخاب کنید.
تغییر اندازه پارتیشن‌ها دارای یک سری محدودیت‌هایی نیز هستند. شما تنها می‌توانید مواردی را کوچک‌تر کنید که دارای فضای آزاد مناسبی باشند. همچنین تنها امکان برای بزرگتر کردن یک پارتیشن بودن فضای تخصیص نیافته در سمت راست پارتیشن است. در صورت وجود فضای آزاد و تخصیص نیافته می‌توانید آنها را درون لیست پارتیشن‌ها یا بخش گرافیکی مشاهده کنید. ویندوز توانایی اضافه کردن فضاهای خالی که در سمت چپ پارتیشن مورد نظر هستند را ندارد و برای اینکار باید از برنامه‌های کاربردی دیگر استفاده کنید.
ساخت پارتیشن جدید
زمانی که قطعه پارتیشنی را کوچک‌تر می‌کنید فضایی بدون استفاده درون پارتیشن‌ها ایجاد می‌شود. برای اضافه کردن این قطعه به پارتیشن‌های هارددیسک برروی آن کلیک راست کرده و New Simple Volume را انتخاب کنید.
پنجره ویزارد جدیدی باز می‌شود که شما را در ساخت پارتیشن جدید راهنمایی خواهد کرد. در این مرحله به راحتی می‌توانید اندازه و فرمت پارتیشن را انتخاب کنید.
حذف پارتیش
یکی دیگر از امکانات این برنامه پاک کردن و حذف پارتیشن‌هاست. برای اینکار برروی قطعه پارتیشن مورد نظر کلیک راست کرده و Delete Volume را انتخاب نمایید. اینکار تمامی فایل‌های موجود در پارتیشن مورد نظر را نیز پاک خواهد کرد پس در استفاده از آن مراقب باشید!
تغییر نام درایوها
برروی درایو دلخواه راست کلیک کنید و Change Drive Letter and Paths را انتخاب کنید. حال Change را انتخاب کنید تا بتوانید نام درایو را تغییر دهید.
فرمت کردن پارتیشن
برای فرمت یک درایو برروی آن راست کلیک کرده و Format را انتخاب کنید. مراقب باشید! فرمت کردن برروی اندازه پارتیشن تاثیری ندارد اما تمامی اطلاعات شما درون آن درایو را پاک خواهد کرد. همچنین توسط این گزینه می‌توانید فرمت درایوتان را تغییر دهید.
برای فرمت کردن یک پارتیشن روش دومی هم وجود دارد. به ویندوز اکسپلورر بروید و برروی درایو مورد نظر راست کلیک کنید و Format را انتخاب نمایید.
برنامه داخلی پارتیشن بندی در ویندوز آنقدرها قدرتمند نیست و امکانات برنامه‌های کاربردی دیگر را ندارد اما برای کارهای ساده‌ای که در بالا مطرح شد بسیار کار راه انداز است! باز هم تاکید می‌کنیم که از آنجایی که پارتیشن بندی مستقیما به اطلاعات هارددیسک شما مربوط است آن را جدی بگیرید و مراقب اطلاعات خود باشید. برای اینکار ابتدا از کارها و مانورهای اضافه برروی پارتیشن‌ها اجتناب ورزید! اگر کار پارتیشن بندی الزامی است از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.

khalednarava بازدید : 96 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

حالت Safe Mode ویندوز، حالتی است که مواقع اضطرار به کمک شما می‌آید تا مشکلات مربوط به ویندوز را برطرف نمایید. در ویندوز 7 و ویندوزهای قبلی با فشردن کلید F8 امکان ورود به Safe Mode وجود داشت. اما در ویندوز 8 در صورتی که به هنگام بوت سیستم‌عامل کلید F8 را بزنید گزینه‌های دیگری نمایش داده خواهد شد که در آن اثری از Safe Mode نیست. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال‌سازی حالت Safe Mode در ویندوز 8 را برای شما بازگو نماییم.

بدین منظور:
در صفحه آغازین Start ویندوز 8، کلیدهای ترکیبی Ctrl+C را بزنید و در قسمت Search Apps عبارت Command Prompt را وارد نمایید.
بر روی Command Prompt راست‌کلیک کرده و از منوی Advanced بر روی Run as administrator کلیک کنید.
پس از باز شدن پنجره Command Prompt، دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:

bcdedit /enum /v

این دستور اطلاعاتی در خصوص Windows Boot Manager و Windows Boot Loader نمایش می‌دهد.
اکنون ما از قسمت Windows Boot Loader به دو عبارت مقابل identifier و description احتیاج داریم.
بدین صورت که دستور بعدی که باید در CMD وارد کنیم به شکل زیر است:

"(bcdedit / copy {identifier} /d “{description} (Safe Mode

به جای {identifier} باید کد مقابل identifier را وارد نموده و به جای {description} نیز عبارت مقابل description که نام کامل ویندوز است را وارد نمایید.
برای Copy کردن این عباران در CMD بایستی با استفاده از ماوس متن مورد نظر را به حالت انتخاب درآورده و کلید Enter را بزنید. با راست کلیک بر روی صفحه و انتخاب Paste نیز می‌توانید متن را Paste کنید.
دستور زیر به عنوان یک مثال درج شده است:

"(bcdedit /copy {86ff8015-e24d-11e0-961e-d867e031ec3b} /d "Windows 8 Consumer Preview (Safe mode

در مرحله بعد، کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید و در پنجره Run عبارت msconfig را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره System Configuration، به تب Boot بروید و اطمینان پیدا کنید موردی که شما اضافه کردید در این لیست وجود دارد.
مورد جدید اضافه شده را انتخاب نموده و تیک گزینه Safe Boot را بزنید.
اکنون بر روی دکمه OK کلیک کرده و ویندوز را Restart نمایید.
حال پیش از ورود به ویندوز منویی نمایش داده خواهد شد که با انتخاب مورد جدیدی که در آن عبارت Safe Mode درج شده است می‌توانید وارد محیط Safe Mode ویندوز 8 شوید.

برای غیرفعال کردن این قابلیت می‌توانید در همان تب Boot در System Configuration، مورد جدید اضافه شده را Delete کنید

khalednarava بازدید : 537 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

شیوه ی كار با این نرم افزار:

این نرم افزار از دو بخش تشكیل شده یكی بخش آپشن ها و دیگری بخش ورودی زمان و دكمه شروع عملیات پردازش هست.

بخش آپشن ها دارای چهار گزینه به ترتیب زیر است

-Show Hidden Files

-Show Super Hidden Files

-Show(Enable) Task Manager

-Show(Enable) Registry Editor

فكر كنم در مورد تنظیمات بالا توضیحی لازم نیست چون خیلی تابلو می باشد.فقط برای انتخاب هر آپشن روی آن كلیك كرده و مشاهده می كنید كه در آن فرو رفتگی مشاهده می كنید.

 

بخش ورودی زمان: این قسمت ورودی زمان بررسی دوباره ی نرم افزار(Refresh) هستش كه میزان زمان وودی حداكثر تا یك دقیقه بوده و برحسب ثانیه نیز باید نوشته شود(یعنی می تونی اعشاری هم بنویسی).

و قسمت دكمه شروع عملیات كه عملیات هایی را كه در قسمت آپشن ها مشخص كرده اید را در فاصله زمانی ای كه وارد كرده اید دوباره انجام داده و به قول معروف Refresh (تازه) می كند.

 

خب دیگه توضیحی نمونده و امیدوارم از پس ویروس ها بر بیاید.

 

دانلود نرم افزار با حجم 248 كیلوبایت

 

خیلی ممنونم از این كه برای خوندن این مطلب رمز رو تهیه كردید و در خبرنامه عضو شدید.راستی اگه از وضعیت رمز گذاری روی پست های فوق ویژه كه انصافا جالب هستد ناراضی هستید دلیل نارضایتی خودتون رو توی قسمت نظرات اعلام كنید.

 

یه مطلب دیگه:پست فوق ویژ بعدی احتمالا یه نرم افزار برای رمز گذاری روی انواع فایل ها بدون كپی گرفتن از آن و بدون تعویض پسوند و بدون تغییر حجم آن هست پیشنهاد می كنم منتظر پست فوق ویژه هفته بعد باشید.فعلا خدانگهدارتصویرنرم افزار

khalednarava بازدید : 102 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (1)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز که از این پست بازدید می کنید ممنونم.

در این پست من یک مطلب بسیار جالب رو قرار دادم و داخل این پست در مورد چیزی توضیح دادم که هرچی توی وب بگردید.لنگشو پیدا نمی کنید.

موضوع این پست یک برنامه ی هک هست که با تلاش و زحمت یکی از گروه های کامپیوتری ساخته شده ، این برنامه تابه حال در اینترنت منتشر نشده و همون طور که گفتم بی نظیره و لنگشو پیدا نمی کنید.

 

نام این برنامه Magical Remote Panel هست که به اختصار MRP نامیده می شه و چه طوری بگم MRP توسط هیچ آنتی ویروسی حتی Nod32 با جدید ترین آپدیت هم شناسایی نمی شه

..................

 

 

 

 

نام این برنامه Magical Remote Panel هست که به اختصار MRP نامیده می شه و چه طوری بگم MRP توسط هیچ آنتی ویروسی حتی Nod32 با جدید ترین آپدیت هم شناسایی نمی شه که دلیل هم داره که بعدا می گم،دارای آپشن های زیادی هم هست که ممکنه به کارتون بیاد که به نظر من باحال ترینش آپشن دانلود فایل روی سیستم قربانی هست که به صورت لینک غیر مستقیم هم میشه دانلودش کرد که توضیحات اضافی توی فایل Help خود برنامه داده شده،وقتی همچنین آپشنی رو دارید به نظرم به بقیه اش نیازی ندارید چون می تونید بعد از آلوده کردن سیستم قربانی هر فایل یا تروجانی رو روی سیستم قربانی خودتون پیاده کنید(لشکر کشی به سیستم قربانی).

 

MRP دارای یک فایل سرور عمومی هست که نقش پل ارتباطی رو بر عهده داره کافیه شما این فایل رو به سیستم قربانی منتقل کرده و اجرا کنید.برای این کار نیاز به آشنایی با چند روش دارید که یکی از اون ها می تونه روش مهندسی اجتماعی باشه که ما بهش می گیم مخ زنی.روش های دیگه هم در راهنمای برنامه به صورت فارسی بیان شده که می تونید مشاهده کنید(البته توی نرم افزار).

 

سرور برنامه MRP همون طور که گفتم یک سرور عمومی هست و نیاز به ساخت اون ندارید و همراه برنامه به شما داده می شه.و درضمن این سرور دارای قابلیت به روز رسانی خودکار هستش که هروقت نسخه جدیدی از این سرور با امکانات و امنیت بیشتر تولید بشه به طور خودکار بلافاصله پس از قرار گرفتن نسخه جدید به روز رسانی میشه.

 

هر سرور MRP برای همه ی سرویس گیرندگان یا همون کسانی که برنامه ی MRP رو در اختیار دارند مشترک هست و همه می تونند از اون استفاده کنند.

به عنوان مثال اگه 10 نفر دارای برنامه MRP باشند و هرکدام یک سیستم را آلوده و یا یک قربانی را به دست بیاورند.برای هر کدام از این افراد 9 قربانی دیگر به جز قربانی خودشان را در لیست قرار خواهد داشت.و این میزان بسته به آلوده شدن سیستم های دیگر توسط برنامه ی هک MRP افزایش خواهد داشت.

 

خب بریم سراغ خود برنامه هک Magical Remote Panel(MRP).

 

اول تر از همه یه چند تا عکس از محیط این نرم افزار رو ببینید،که البته در عین سادگی بیشترین کارایی رو داره.

 

khalednarava بازدید : 49 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

بدین منظور:
ابتدا  کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید و در محیط Run، عبارت notepad را وارد نمایید تا نرم‌افزار Notepad ویندوز باز شود.
در محیط Notepad کد زیر را Copy و Paste نمایید:

taskkill /f /fi "status eq not responding"

اکنون از منوی File بر روی Save as کلیک کنید.
سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند bat. در صفحه دسکتاپ ویندوز ذخیره نمایید (به عنوان مثال Mshow.bat).
اکنون در صورتی که یک یا چند برنامه هنگ کرد، کافی است به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید و بر روی این فایل جدید ایجاد شده دوبار کلیک کنید.
با اجرای این فایل، تمام پنجره‌های هنگ کرده برنامه‌ها بسته می‌شود.
not responding

khalednarava بازدید : 79 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام نصب ویندوز فراموش کنید زبان پارسی را هم نصب کنید؟

اگر شما از آن دسته کاربرانی باشید که بسیار به زبان پارسی اهمیت می دهند و یا برایتان اهمیت دارد که در نوشته های پارسی تان از اعداد و ارقام پارسی نیز استفاده کنید تا پایان با ما همراه باشید.

در این نوشته ما می آموزیم که چگونه صفحه کلید فارسی را برای ویندوز تعریف کنیم و همچنین می آموزیم که چگونه حالت نمایش اعداد و ارقام را به اعداد پارسی تغییر دهیم.

-ابتدا Region and Language را از کنترل پنل باز کنید.

برای پارسی کردن اعداد و قالب بندی از فهرست انتخاب ریزشی که زیر برچسب Format قرار دارد گزینه Persian را انتخاب کنید.

 

برای نصب صفحه کلید پارسی به سربرگ Keyboards and Languages بروید.

-روی گزینه Change Keyboards… کلیک کنید.

-در پنجره باز شده گزینه Add را کلیک کنید.

-از لیست نمایان شده Persian را انتخاب کنید و علامت صفحه کلید آن را بزنید.

-پنجره ها را تایید کرده و خارج شوید.

 

اکنون توانستیم صفحه کلید پارسی را به ویندوز خود اضافه کنیم(با فشردن کلیدهایALT+SHIFT می توانید از صفحه کلید پارسی استفاده کنید). همچنین توانستیم قالب بندی اعداد را نیز پارسی کنیم و از زبان پارسی در ویندوز خود لذت ببریم.

 

نویسنده:Mshow

 

 

برچسب ها : پارسی کردن ویندوز7-فارسی کردن ویندوز-تایپ فارسی در ویندوز 7-ترفند تایپ فارسی در ویندوز7-پارسی کردن اعداد در ویندوز 7-نوشتن اعداد فارسی در ویندوز7-تنظیمات قالب بندی اعداد در ویندوز 7-درست کردن زبان فارسی در ویندوز7-نصب زبان پارسی در ویندوز 7-ویندوز سون پارسی-How to change region and add Persian language-number and currency formatting in windows 7-ترفند های جدید ویندوز 7-ترفند 2012-ترفند 1391-the best tricks of windows 7-مایکروسافت-

khalednarava بازدید : 62 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

اگر تاکنون از ویرایش رجیستری هراس داشته اید آن راکنار بگذارید. با کمی دقت و اطمینان از مقاله ای که می خوانید، خواهید فهمید که ترس شما بی مورد است، کافیست مقدار یکی از پارامترها اشتباهی از یک به صفرتغییرکند در آن صورت مجبورید با ویندوزخود خداحافظی کنید. چون ممکن است در بارگذاری مجدد ویندوز همان اشتباه باعث شود ویندوز شما به خوبی بارگذاری نشود و ویندوز بی ویندوز، پس ابتدا به نسخه پیچیده شده در این رابطه توجه کنید:



روش های جلوگیری از خداحافظی ناگهانی با ویندوز

1- ابتدا صبر کنید تا به سن قانونی یعنی همان 18 سالگی برسید تا بتوانید خودتان برای ویندوزتان تصمیم بگیرید!
2-از رجیستری ویندوز یک نسخه پشتیبان تهیه کنید (اگر کسی این کار را بلد نیست بهتراست این صفحه را ورق بزند و به ادامه مطلب توجه نکند) تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود.
3- دستوراتی که گفته خواهد شد را مو به مو اجرا کنید تا دچار سانحه نشوید.

1) غیرفعال کردن AutoPlay

به محض اینکه سی دی AutoPlay را در درایو قرار دهید. ویروس می تواند همراه با AutoPlay وارد سیستم شما شود. این همان چیزی است که یک ویروس نیاز دارد. اکنون که به سن 18 سالگی رسیده اید و با ویندوزآشنایی دارید دیگر نیازی به گزینه AutoPlay نیست. پس همین الان آن را غیرفعال کنید، مراحل کار به شرح زیر است:

4- وارد رجیستری ویندوز شوید و مسیر زیر را باز کنید: HKLM/Software/ Microsoft/ Windows/CurrentV ersion/Policies/ Explorer .
5- پارامتر DWORD را با نام NoDriveTypeAutoRun بسازید.
6- پارامتر ساخته شده را با مقدار 000000FF اصلاح کنید.

2) تعداد دانلودهای هم زمان را افزایش دهید

به عنوان یک نویسنده فنی دائماً مجبور به دانلود چند فایل به صورت هم زمان هستم و ویندوز با محدودیت دانلود حال مرا می گیرد، اگرشما هم از این موضوع رنج می برید از طریق رجیستری، ویندوز را نیشگون گرفته و به او شبیخون بزنید و تعداد دانلودهای هم زمان ویندوز را به 10 تا افزایش دهید، مراحل کار به این شرح است:

1- این مسیر را در رجیستری دنبال کنید HKCU/Software/ Microsoft/ Windows/CurrentV ersion/Internet SerServer. بسازید و مقدار آن را به a……تغییر دهید.
2- پارامتر DWORD را با نام MaxConnectionsPer1- 0Server بسازید و مقدار آن را به 0000000a تغییر دهید.
3-پارامتر DWORD دیگری را با نام MaxConnectionsPer1_ 0Server بسازید و مقدار آن را نیز به 0000000a تغییر دهید.

 

سایت تکناز را فراموش نکنید !!

 

3) نام ثبت شده کاربر ویندوز را تغییر دهید

زمانی که ویندوز در حال نصب شدن است از کاربر مشخصات همچون نام و نام شرکت را سئوال می کند. ممکن است حالا که به سن 18 سالگی رسیده اید بخواهید مشخصات وارد شده در زمان نصب را تغییر دهید. اکنون مراحل زیر را با من دنبال کنید:

1- در رجیستری وارد این مسیر HKLM/Software/ Microsoft/ Windows NT/CurrentVersion شوید.
2- پارامترهای RegisteredOwner و RegisteredOrganizat ion را به عبارت دلخواه تغییر دهید.

4) جلوگیری از حذف Recycle Bin

همان طور که می دانید اگر بر Recycle Bin ویندوز راست کلیک کنید، گزینه Delete نمایان می شود که با استفاده از آن می توانید این ابزار را حذف کنید. اگر مایلید Recycle Bin خود را از حذف شدن ناخواسته محافظت کنید، کافیست:

1- در رجیستری وارد این مسیر HKCR/-5081-101B- 9F08-CLSID/ }645FF040{ 00AA002F954E شوید.
2- یک Keyجدید با نام Shell بسازید.
3- سپس یک key جدید دیگر با نام Delete بسازید. این key باید زیر مجموعه Key قبلی باشد و در نهایت چنین مسیری را داشته باشید: HKCR/-5081-101B- 9F08-CLSID/ {645FF04000AA002 F954E}/Shell/ Delete
4-پارامتر Default را تغییر دهید و مقدار آن را به Recycle Bin اصلاح کنید.
برای نمایش  ادامه اطلاعات به ادامه مطلب رجوع کنید

 

khalednarava بازدید : 93 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
) بوت کردن بدون نیاز به برنامه خاص

 

در اینجا قصد داریم شما را با ترفندی جالب آشنا کنیم که به وسیله آن و در
محیط یاهو مسنجر و بدون نیاز به برنامه خاصی بتوانید شخصی را بوت کنید و
به وسیله آن کاری کنید که سیستم شخص مورد نظر هنگ کند و در نتیجه از یاهو
مسنجر Sign out شود.

تنها کافیست که در قسمت :

send to در yahoo messenger جلوی id طرف shift رو بگیرید بعد ۲ تا +
بذارید مثلا ((++send to:MeteorPolice)) بعد در قسمت text box (همان قسمتی
که می نویسید) بروید و همزمان کلید های shift و enter و هر حرفی که دلتون
میخواد رو بزنید این کار باید خیلی سریع انجام بشه مثلا ۳۰ دفعه پشت سر هم
چنین کاری رو کنید. حالا برای طرف به تعداد دفعاتی که این کار میکنید صفحه
باز میشه اگر چنین کاری رو بیش از ۱۰۰ مرتبه انجام بدید ممکن که کامپیوتر
طرف هنگ کنه!!!! اگه بخواهید ببینید که چه اتفاقی برای طرف میفته میتونید
id خودتون رو امتحان کنید.


لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید

khalednarava بازدید : 59 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

نوت بوک‌های فوق سبک در راهند

اولین چیزی که با شنیدن نام اینتل به ذهن هر شخصی خطور می‌کند، پردازنده‌های محبوب این شرکت است که بازار سخت افزار را قبضه کرده و در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی استفاده گسترده‌ای از مدل‌های گوناگون آن می‌شود. در تازه‌ترین خبر منتشر شده در وبلاگ رسمی اینتل، این شرکت قصد دارد اقدامات وسیعی را برای تجهیز سخت افزار نسل بعدی نوت‌بوک‌های فوق سبک انجام دهد.

 

نوت بوک‌های فوق سبک در راهند

 

در حال حاضر از پردازنده‌های اینتل در لپ‌تاپ‌ها با برندهای مختلفی استفاده می‌شود که سری محبوب و پرکاربرد آن، Core i است. این نسل از پردازنده‌های اینتل در ماه‌های گذشته به‌روز رسانی شدند و سری دوم آن‌ها نیز تولید شد که مزیت‌های فراوانی نسبت به سری قبل خود دارند. هم اکنون اینتل قصد دارد این پردازنده‌ها را با تغییرات جدید برای سری جدید نوت بوک‌های فوق سبک آماده کنند که در نیم سال اول 2012 آماده می‌شوند.

پردازنده‌های نسل دوم نوت‌بوک‌های فوق سبک، 22 نانومتری خواهند بود که در صورت تولید یک پیشرفت قابل توجه در بخش پردازنده‌ها را شاهد خواهیم بود. از جمله شاخص این نوت‌بوک‌ها می‌توان به ضخامت کمتر از 0.8 اینچ، شروع به کار سریع در هنگام Hibernate با فناوری Rapid Start اینتل و عمری باتری 5 تا 8 ساعته اشاره کرد.

اینتل در کنار عرضه نسل جدید باید به فکر قیمت مناسب نیز باشد تا استفاده آن در لپ‌تاپ‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد و قیمت‌ها به صورت فزاینده‌ای بالا نرود که ظاهرا برای این بخش نیز تدابیری را اندیشیده است. نسل سوم معماری پردازنده‌های اینتل باید تا سال 2014 انجام شود و خود اینتل قصد دارد به سمتی برود که مصرف انرژی در آن سال به نصف مصرف فعلی کاهش پیدا کند و عمر باتری بالاتر رود.

 

 

در حال حاضر از پردازنده‌های اینتل در لپ‌تاپ‌ها با برندهای مختلفی استفاده می‌شود که سری محبوب و پرکاربرد آن، Core i است. این نسل از پردازنده‌های اینتل در ماه‌های گذشته به‌روز رسانی شدند و سری دوم آن‌ها نیز تولید شد که مزیت‌های فراوانی نسبت به سری قبل خود دارند

از سال 1995 با معرفی پنتیوم توسط اینتل تا کنون، کامپیوترها و لپ تاپ ها سبک‌تر و نازک‌تر شده‌اند و این روند هر ساله با سرعت بیشتری در حال اجرا است. زمانی قیمت کامپیوترهای ابتدایی بسیار گران بود اما حالا با پیشرفت روز افزون و وجود شرکت‌هایی همانند اینتل، نه تنها قیمت بالا نرفته بلکه همه ساله شاهد بالا رفتن سطح تکنولوژی و پایین آمدن قیمت‌های تمام شده سخت افزارها هستیم.

 

khalednarava بازدید : 63 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

گوگل کروم

بتدا Google Chrome را اجرا نمایید.

سپس عبارات زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد نمایید و Enter بزنید تا هر صفحه مخفی برایتان باز شود.

 

about:internets

یکی از قدیمی‌ترین اسکرین سیورهای ویندوز ، در دل کروم!

دقت کنید این اسکرین سیور به شرطی اجرا می‌شود که فایل sspipes.scr در پوشه WindowsSystem32 موجود باشد.

about:memory

فضای اشغال شده رم توسط مرورگرهای در حال اجرا.

اگر به فرض شما مرورگر فایرفاکس را هم همزمان اجرا کرده باشید میزان فضای استفاده شده از رم توسط این برنامه را نیز مشاهده خواهید کرد.

احتمالأ مسئولان گوگل جهت به رخ کشیدن میزان فضای کم استفاده شده کروم این صفحه را قرار داده‌اند.

همچنین میزان رم اشغالی توسط تب‌های مرورگر نیز موجود است.

about:stats

هیـــــــــــس! این صفحه محرمانه است!

عبارت فوق در بالای این صفحه مخفی به چشم می‌خورد.

کلیه فرآیندهای داخلی کروم با ریز اطلاعات هر یک در این صفحه قابل مشاهده است.

 

به ادامه مطلب رجوع کنید

khalednarava بازدید : 107 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

ترفند رایگان کردن GPRS ایرانسل, اینترنت مجانی در ایرانسل

 

 

ول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را http://vitrin.irancell.ir بگذارید .

در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱و پورت ۸۰را قرار دهید

حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید

برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.

khalednarava بازدید : 62 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

کسانی  که این کتاب را نخوندن زود قضاوت نکنند این کتاب بلعکس   نام عجیبی که داره کتابی برای افرادی است که نمی تونند با تنبلیشون مقابله کنند این کتاب 21روش عالی بکار برده که شما دوست عزیز با خوندن و   این کتاب و عمل کردن به آنچه که این کتاب گفته حتما موفق خواهی شد بر تنبلی خود پیروز شوی  

برای دانلود اینچا کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 2,783
  • بازدید کلی : 119,168
  • کدهای اختصاصی
    http://barobachnarava.rozblog.com/